Ako objednať
Pri vybranom tovare, ktorý si chcete kúpiť, špecifikujete formu a druh balenia podľa vlastného želania. Formou sa rozumie napríklad či chcete korenie celé alebo mleté, cukor trstinový alebo biely repný, či ho chcete zomlieť a podobne. Typ balenia sa líši pri rôznych druhoch výrobkov, môže to byť papierové vrecko, sklenený pohárik alebo mlynček na korenie a ďalšie.
Pre objednanie tovaru slúži funkcionalita nákupného košíka. Tovar do košíka vložíte kliknutím na príslušné tlačidlo so symbolom tašky. Predtým si ešte môžete upraviť počet kusov daného tovaru, ako je to zobrazené na obrázku.
Nákupný košík je dostupný v pravom hornom rohu, priebežne sa aktualizuje a zobrazuje počet položiek vložených do košíka a ich cenu. Pre zobrazenie obsahu košíka a dokončenie objednávky kliknite na sumu v pravom hornom rohu. V košíku nájdete prehľad objednávaného tovaru a predbežnú kalkuláciu ceny. Pri prehliadaní obsahu košíka je ešte dodatočne možné upraviť množstvá výrobkov alebo vymazanie jednotlivých položiek. Ak máte kupón, ktorý chcete použiť, vpíšte kód kupónu do príslušného políčka.
Po kontrole obsahu nákupného košíka môžete pokračovať vytvorením objednávky. V dvoch krokoch vyplníte elektronický formulár, kde zadáte vaše dodacie údaje a zvolíte si spôsob doručenia a úhrady platby za objednávku. Posledným krokom objednávacieho procesu je súhrn objednávky, ktorý obsahuje všetky dôležité informácie ako aj celkovú kúpnu cenu objednávky. Odporúčame dôkladne skontrolovať dodaciu adresu a kontaktné informácie. Odoslanie objednávky potvrdíte funkciou označenou „Objednať s povinnosťou platby“. Takáto objednávka je záväzná a po jej potvrdení z našej strany sa kúpna zmluva na diaľku považuje za uzatvorenú. Podrobné informácie ohľadom zmluvných vzťahov nájdete v našich obchodných podmienkach.
Ako vytvoriť objednávku, keď máme posunuté vybavovanie?
Čo sa deje, keď nejde vôbec objednať, je to chyba na stránke?
Ručná výroba má svoje obmedzenia a preto sme limitovaní množstvom objednávok, ktoré sme schopní za náš pracovný čas vyhotoviť. V prípade dovolenky, uzatvorenej výrobnej prevádzky alebo naplnenej výrobnej kapacity môže byť dátum vybavovania objednávok posunutý na iný termín. O tejto skutočnosti vždy vopred informujeme upozornením v nákupnom košíku a v príslušnej sekcii Kontakty, prípadne Doprava a platba.
Pokiaľ je naša výrobná kapacita na najbližšie dni už naplnená, e-shop naďalej umožňuje vytváranie nových objednávok. V upozornení je uvedený dátum, od ktorého sa vybavovaniu týchto objednávok budeme venovať. To znamená, že dovtedy vaša objednávka len „čaká v poradí“, kým neoveríme skladovú dostupnosť tovaru a objednávku nepotvrdíme. V poslednom kroku objednávacieho procesu je potrebné vyznačiť váš súhlas s posunom vybavovania na daný termín. Bez vášho súhlasu nemôžeme objednávku prijať a možnosť dokončiť objednávku zostáva vypnutá. V prípade platby vopred prosím počkajte najprv na potvrdzovací e-mail, aby ste mali istotu, že vieme tovar vyrobiť a poslať.
Objednávky prijímame takýmto spôsobom zvyčajne najviac na dva týždne vopred. Pokiaľ máme priveľa objednávok, dovolenku alebo zatvorenú výrobnú prevádzku z iných dôvodov, v e-shope vypíname možnosť dokončiť objednávku v nákupnom košíku. Táto skutočnosť je výrazne zdôraznená červeným nápisom nielen v nákupnom košíku, ale aj na stránke jednotlivých produktov a v každej kategórii. To znamená, že v tomto období nie je možné si objednať, väčšinou ani iným spôsobom (telefonicky alebo e-mailom), pokiaľ v našich kontaktných informáciách nenájdete iné inštrukcie. Snažíme sa aktualizovať tieto informácie pravidelne a opätovné spustenie objednávania je vyznačené príslušným dátumom.
Odporúčame neodkladať objednávku, ak váš záujem nakúpiť v našom obchode stále trvá a vidíte na stránkach informáciu, že máme plnú výrobnú kapacitu. Podľa našich skúseností sa dátum vybavovania s príchodom ďalších objednávok len postupne posúva na neskorší termín. Prednostné vybavovanie objednávok neponúkame, pretože by to neprimerane predlžovalo dodaciu lehotu objednávok, ktoré na vyhotovenie už v čakajú poradí.
Prosím berte na vedomie, že niektoré naše výrobky môžu podliehať sezónnym výpadkom, a nezaručujeme, že všetky druhy korenín alebo jednotlivé balenia budú neobmedzene dostupné. Vzhľadom na to, že ručne balíme vybrané množstvo až na základe objednávky a väčšina surovín sa priebežne spotrebuje aj pri výrobe ďalších produktov (zmesí, cukrov), nie je možné presne sledovať skutočný stav na sklade. Ak je o určitý tovar veľký záujem, môže sa stať, že bol k dispozícii, keď ste vytvárali objednávku, ale v čase potvrdzovania objednávky je už vypredaný. Skladové množstvo aktualizujeme denne.
V našom obchode umožňujeme vytváranie objednávok s celkovou hmotnosťou zásielky do 5kg. V prípade objemovo väčších objednávok nás kontaktujte e-mailom na objednavky@mikori.sk alebo telefonicky na našom čísle 0948 000 939.
Nenašli ste v našej ponuke, čo ste hľadali? Väčšie či menšie balenie, alebo máte netradičnú požiadavku a chceli by ste niečo špeciálne? Radi sa inšpirujeme vašimi nápadmi a zodpovieme vaše otázky. Obráťte sa na nás, zvážime možnosti alebo poradíme.